Blog



Przez
Michał Koprowiecki

Ulotka reklamowa – jakie powinna mieć wymiary, jak ją zaprojektować, jaki papier?

idealna ulotka

Ulotka reklamowa to jedna z najbardziej uniwersalnych form reklamy. Doskonale sprawdza się w wielu branżach, a możliwości jej wykorzystania jest naprawdę dużo. Jak w przypadku wszystkich materiałów promocyjnych jednym z najistotniejszych elementów, który wpływaja na skuteczność jest przygotowywanie projektu. Musi on uwzględniać cel jaki ma osiągnąć ulotka, grupę docelową, rodzaj produktu, który ma promować oraz miejsce, w którym będzie rozdawana.…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Sekrety druku książki

Wydruk książki stanowi końcowy etap jej wydania. Autorzy często zastanawiają się czy skorzystać z usług wydawniczych wydawnictwa, które samo zajmie się w ramach umowy zleceniem druku do drukarni. Wydrukowanie gotowej książki to kilkuetapowy proces. W jego skład wchodzą przede wszystkim czynności czysto techniczne. Niezwykle ważne jest podejmowanie decyzji na wielu z tych etapów, co ma wpływ na końcowy wygląd wydruku. Z kolei na…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Wykorzystanie płyt PCV w reklamie

Reklama, jak powszechnie wiadomo, jest bardzo istotnym elementem marketingowym Twojej firmy. Niezależnie od tego czy oferujesz usługi czy też prowadzisz działalność sprzedażową, świat musi w jakiś sposób dowiedzieć się o Twoim istnieniu. Warto zainwestować w ulotki, plakaty, kalendarze które pomogą bezpośrednio dotrzeć do potencjalnego klienta. To kilka z najpopularniejszych i sprawdzonych, ale nie jedynych, metod reklamy. Zależnie od Twoich potrzeb,…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Opakowania firmowe z nadrukiem – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?

opakowania

Opakowania produktowe pełnią nie tylko funkcję zabezpieczającą towar podczas transportu czy magazynowania. Obecnie stanowią źródło informacji o firmie oraz promują markę. Jeśli pudełka produktowe z nadrukiem są dobrze zaprojektowane oraz solidnie wykonane, z pewnością przyciągną uwagę kupujących. Dlaczego warto sprzedawać towar w pudełkach produktowych z nadrukiem? Odpowiedź jest prosta - opakowanie z nadrukiem prezentuje firmę jako profesjonalnego kontrahenta. Wzrasta renoma marki, a odpowiednio zaprojektowane pudełka…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Rodzaje toreb papierowych

Torby papierowe są tym rodzajem materiałów reklamowych, które powinna posiadać każda firma. Są one wyjątkowo uniwersalne, tanie, a zarazem funkcjonalne. Wykorzystywane i doceniane są przez firmy z każdej branży, niezależnie od wielkości oraz od asortymentu, który sprzedają. W ostatnich latach firmy kładą duży nacisk na to, aby były one ekologiczne. Plastikowe torby sukcesywnie znikają, a ich miejsce zajmują torby papierowe.…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Wizytówki premium – postaw na elegancję

Wizytówki premium dają jeszcze większe możliwości pokazania siebie lub swojej firmy w dobrym świetle. Nowe rodzaje materiałów, uszlachetnień oraz dodatków doskonale wpływają na efekt końcowy, który zdecydowanie wpłynie na pozytywną ocenę oraz zwiększy zainteresowanie naszą osobą. Dlaczego warto mieć wizytówki premium         Są ekskluzywną formą klasycznych wizytówek         Pomogą w nawiązywaniu kontaktów biznesowych  …

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Kiedy warto wybrać wizytówkę dwustronną?

ulotka dwustronna

Wizytówki są niezbędnym produktem nie tylko dla przedsiębiorcy, ale i pracownika mającego kontakt z potencjalnym klientem. Znajdują się na niej niezbędne dane, mające na celu ułatwienie kontaktu po odbytym spotkaniu. Obok ulotek, wizytówki stanowią swego rodzaju reklamę firmy, którą reprezentujesz, dlatego tak ważny jest sposób jej zaprojektowania. Co powinno się znaleźć na Twojej wizytówce? Kiedy wybrać wizytówkę jedno a kiedy…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

3 właściwości folii adhezyjnej, których wcześniej nie znałeś

Tworzenie różnego rodzaju nośników reklamowych, które mają trafić bezpośrednio do klientów bądź zostać umieszczone w przestrzeni publicznej, wymaga ich odpowiedniego zabezpieczenia. Elementy takie mogą być bowiem narażone na zniszczenie w skutek niekorzystnej pogody czy innych, równie niepożądanych czynników.   Folia adhezyjna, czyli odpowiednie zabezpieczenie Jako zabezpieczenie nośników reklamowych używa się często folii adhezyjnej. To samoprzylepny materiał, którego działanie opiera się na…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Gdzie stawiać billboardy z reklamą?

billboardy

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy są billboardy. Wiele firm korzysta z ich zalet, chwaląc sobie ogromne zasięgi, które znacząco wpływają na zyski firmy. Obecnie jest to coraz popularniejsza forma promocji. W większych miastach billboardy zagościły na stałe. Możemy je zobaczyć dosłownie wszędzie. Billboardy – zalety         Docierają do szerokiego grona odbiorców. Jest to przede wszystkim zasługa dużej…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jak zamówić wizytówkę online? Krok po kroku

wizytówki

Pomimo małych rozmiarów wizytówek ich projektowanie obarczone jest taką samą odpowiedzialnością jak w przypadku wszystkich innych materiałów promocyjnych. Przekazanie wizytówki ma na celu zachęcenie odbiorcy do kontaktu z nami, dlatego musi być przygotowana w sposób kreatywny, oryginalny, schludny i profesjonalny. Obecnie większość zleceń realizacji materiałów promocyjnych i reklamowych odbywa się zdalnie. Wizytówki online mają więcej zalet, a ich zamówienie zajmuje…

Czytaj dalej