Blog



Przez
Michał Koprowiecki

Jak zlecić druk baneru?

Baner reklamowy to forma reklamy, która w szybki i łatwy sposób trafia do odbiorców. Najważniejsze jest doskonałe przygotowanie projektu, tak aby był on czytelny, estetyczny i co najważniejsze, żeby zawierał najistotniejsze informacje. Ważnym aspektem jest również świetna prezentacja wizualna, bo to ona zapewni przyciągnięcie uwagi odbiorcy. Druk baneru – etapy realizacji         Określenie celu – od tego…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Czym jest arkusz plano?

arkusze plano

Arkusz plano to duży i gładki arkusz nieskładanego papieru. Jego niebywałą zaletą jest barak złamów, przez co ma jednak pewne ograniczenia w jego zastosowaniu. Nie wydrukuje się na nim bowiem katalogu, broszury czy też składanej ulotki. Pozwala natomiast na pełne wykorzystanie arkusza, poprzez rozmieszczenie na nim nawet kilku projektów, co daje duże oszczędności. Arkusze plano wykorzystywane są głównie do produkcji…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Cechy skutecznego folderu reklamowego

foldery reklamowe

Konkurencja na rynku sprawia, że aby sprzedać swoje produkty trzeba skutecznie wyróżnić się na tle innych firm z branży i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Aby skutecznie promować swoje produkty warto skorzystać z różnych form reklamy. Jedną z takich form są foldery reklamowe Foldery reklamowe – zalety         Pomagają w komunikacji pomiędzy firmą a klientem    …

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jaki jest koszt wizytówek? Od czego zależy?

Temat wizytówek jest analizowany na wszystkich blogach i portalach związanych z marketingiem i promocją. Wydawać by się mogło, że ten rodzaj przekazywania osobistych informacji nie sprawdza się w dobie nowych technologii oraz Internetu. Jednak zauważyć można zdecydowany wzrost popularności wizytówek od czasu kiedy drukarnie zaczęły podchodzić do nich z większą kreatywnością. Obecnie biały, papierowy kartonik rzadko kiedy można spotkać. Większość…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

W jaki sposób wydrukować książkę?

Wydanie dobrej książki jest połączeniem pracy autora oraz odpowiedniej pracy drukarni i wydawnictwa. Druk cyfrowy książek odbywa się przy pomocy maszyn drukarskich, które pracują na podstawie informacji przekazywanych prosto z komputera. Zastosowanie takiej technologii wpływa na szybką realizację zlecenia, a także umożliwia szybkie dokonywanie korekt i zmian w plikach do druku. Przygotowanie książki do druku Przed przystąpieniem do wydania zlecenia na druk…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Ulotka reklamowa – jakie powinna mieć wymiary, jak ją zaprojektować, jaki papier?

idealna ulotka

Ulotka reklamowa to jedna z najbardziej uniwersalnych form reklamy. Doskonale sprawdza się w wielu branżach, a możliwości jej wykorzystania jest naprawdę dużo. Jak w przypadku wszystkich materiałów promocyjnych jednym z najistotniejszych elementów, który wpływaja na skuteczność jest przygotowywanie projektu. Musi on uwzględniać cel jaki ma osiągnąć ulotka, grupę docelową, rodzaj produktu, który ma promować oraz miejsce, w którym będzie rozdawana.…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Sekrety druku książki

Wydruk książki stanowi końcowy etap jej wydania. Autorzy często zastanawiają się czy skorzystać z usług wydawniczych wydawnictwa, które samo zajmie się w ramach umowy zleceniem druku do drukarni. Wydrukowanie gotowej książki to kilkuetapowy proces. W jego skład wchodzą przede wszystkim czynności czysto techniczne. Niezwykle ważne jest podejmowanie decyzji na wielu z tych etapów, co ma wpływ na końcowy wygląd wydruku. Z kolei na…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Wykorzystanie płyt PCV w reklamie

Reklama, jak powszechnie wiadomo, jest bardzo istotnym elementem marketingowym Twojej firmy. Niezależnie od tego czy oferujesz usługi czy też prowadzisz działalność sprzedażową, świat musi w jakiś sposób dowiedzieć się o Twoim istnieniu. Warto zainwestować w ulotki, plakaty, kalendarze które pomogą bezpośrednio dotrzeć do potencjalnego klienta. To kilka z najpopularniejszych i sprawdzonych, ale nie jedynych, metod reklamy. Zależnie od Twoich potrzeb,…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Opakowania firmowe z nadrukiem – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?

opakowania

Opakowania produktowe pełnią nie tylko funkcję zabezpieczającą towar podczas transportu czy magazynowania. Obecnie stanowią źródło informacji o firmie oraz promują markę. Jeśli pudełka produktowe z nadrukiem są dobrze zaprojektowane oraz solidnie wykonane, z pewnością przyciągną uwagę kupujących. Dlaczego warto sprzedawać towar w pudełkach produktowych z nadrukiem? Odpowiedź jest prosta - opakowanie z nadrukiem prezentuje firmę jako profesjonalnego kontrahenta. Wzrasta renoma marki, a odpowiednio zaprojektowane pudełka…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Rodzaje toreb papierowych

Torby papierowe są tym rodzajem materiałów reklamowych, które powinna posiadać każda firma. Są one wyjątkowo uniwersalne, tanie, a zarazem funkcjonalne. Wykorzystywane i doceniane są przez firmy z każdej branży, niezależnie od wielkości oraz od asortymentu, który sprzedają. W ostatnich latach firmy kładą duży nacisk na to, aby były one ekologiczne. Plastikowe torby sukcesywnie znikają, a ich miejsce zajmują torby papierowe.…

Czytaj dalej