Blog



Przez
Michał Koprowiecki

Wizytówki premium – postaw na elegancję

Wizytówki premium dają jeszcze większe możliwości pokazania siebie lub swojej firmy w dobrym świetle. Nowe rodzaje materiałów, uszlachetnień oraz dodatków doskonale wpływają na efekt końcowy, który zdecydowanie wpłynie na pozytywną ocenę oraz zwiększy zainteresowanie naszą osobą. Dlaczego warto mieć wizytówki premium         Są ekskluzywną formą klasycznych wizytówek         Pomogą w nawiązywaniu kontaktów biznesowych  …

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Kiedy warto wybrać wizytówkę dwustronną?

ulotka dwustronna

Wizytówki są niezbędnym produktem nie tylko dla przedsiębiorcy, ale i pracownika mającego kontakt z potencjalnym klientem. Znajdują się na niej niezbędne dane, mające na celu ułatwienie kontaktu po odbytym spotkaniu. Obok ulotek, wizytówki stanowią swego rodzaju reklamę firmy, którą reprezentujesz, dlatego tak ważny jest sposób jej zaprojektowania. Co powinno się znaleźć na Twojej wizytówce? Kiedy wybrać wizytówkę jedno a kiedy…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

3 właściwości folii adhezyjnej, których wcześniej nie znałeś

Tworzenie różnego rodzaju nośników reklamowych, które mają trafić bezpośrednio do klientów bądź zostać umieszczone w przestrzeni publicznej, wymaga ich odpowiedniego zabezpieczenia. Elementy takie mogą być bowiem narażone na zniszczenie w skutek niekorzystnej pogody czy innych, równie niepożądanych czynników.   Folia adhezyjna, czyli odpowiednie zabezpieczenie Jako zabezpieczenie nośników reklamowych używa się często folii adhezyjnej. To samoprzylepny materiał, którego działanie opiera się na…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Gdzie stawiać billboardy z reklamą?

billboardy

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy są billboardy. Wiele firm korzysta z ich zalet, chwaląc sobie ogromne zasięgi, które znacząco wpływają na zyski firmy. Obecnie jest to coraz popularniejsza forma promocji. W większych miastach billboardy zagościły na stałe. Możemy je zobaczyć dosłownie wszędzie. Billboardy – zalety         Docierają do szerokiego grona odbiorców. Jest to przede wszystkim zasługa dużej…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jak zamówić wizytówkę online? Krok po kroku

wizytówki

Pomimo małych rozmiarów wizytówek ich projektowanie obarczone jest taką samą odpowiedzialnością jak w przypadku wszystkich innych materiałów promocyjnych. Przekazanie wizytówki ma na celu zachęcenie odbiorcy do kontaktu z nami, dlatego musi być przygotowana w sposób kreatywny, oryginalny, schludny i profesjonalny. Obecnie większość zleceń realizacji materiałów promocyjnych i reklamowych odbywa się zdalnie. Wizytówki online mają więcej zalet, a ich zamówienie zajmuje…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Do czego wykorzystuje się folie adhezyjne?

Nośniki reklamowe, które trafiają bezpośrednio do klientów bądź umieszczone zostają w przestrzeni publicznej, powinny być odpowiednio zabezpieczone. Plakaty czy ulotki mogą być bowiem narażone na niekorzystną pogodę lub inne czynniki, które sprawią, że ulegną one zniszczeniu i przestaną spełniać swoją funkcje. Folia adhezyjna - do czego służy? Folia adhezyjna to samoprzylepny materiał, którego działanie opiera się na jego właściwości adhezyjnej, czyli…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Druk cyfrowy książek, oprawianie i drukowanie książek – jak wygląda cały proces?

Druk cyfrowy to dziś codzienność - szczególnie, że nie potrzeba do tego wydawnictwa. Jednak nie każdemu odpowiada czytanie z czytnika e-booków, bądź nawet komputerów i smartfonów. Dużo osób potrzebuje poczuć zapach książki i mieć ją rękach. Koniec końców, jeśli książka jest udana, zazwyczaj powstają wersje papierowe, jak i cyfrowe. Jak wygląda ten proces? Wszystkie informacje poniżej. Druk cyfrowy - jak zacząć?…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Które kalendarze najlepiej spełniają rolę marketingową

Niezaprzeczalnie kalendarze reklamowe to jeden z najlepszych nośników reklamy. Doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe, które możemy przekazywać zarówno klientom, jak i pracownikom firmy. Jeżeli są one przygotowane w ciekawy i efektowny sposób, możemy mieć pewność, że świetnie wpłyną na rozpoznawalność marki. Poza ciekawym wyglądem warto również pamiętać o funkcji, którą mają spełniać. Kalendarze reklamowe – rodzaje      …

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jak zaprojektować notes firmowy?

Notesy reklamowe należą do najbardziej praktycznych gadżetów reklamowych. Wiele osób podczas spotkań firmowych, konferencji czy szkoleń robi notatki w formie ręcznej, dlatego też firmowy notes może być bardzo przydatnym upominkiem. Aby jednak właściwie pełnił swoją rolę i wpisywał się w identyfikację wizualną marki, powinien być odpowiednio zaprojektowany. Podpowiadamy, w jaki sposób zaprojektować notes firmowy, by był narzędziem wspierającym promocję firmy.…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Czym charakteryzuje się profesjonalny papier firmowy?

Papier firmowy jest koniecznością w każdym profesjonalnym biznesie, niezależnie od tego, czy kontakt z klientem następuje głównie poprzez internet, czy fizycznie. Jest swoistą wizytówką firmy, która ma oddawać jej najważniejsze cechy, jak i niezbędne informacje kontaktowe. Dzięki niemu komunikacja będzie sprawna, spójna i gustowna. Co jest konieczne? Co powinno być na papierze firmowym? Jest kilka kluczowych aspektów, którymi trzeba się zająć, gdy…

Czytaj dalej