Cechy skutecznego folderu reklamowego



Przez
Michał Koprowiecki
20 Maj 21

Cechy skutecznego folderu reklamowego

foldery reklamowe

Konkurencja na rynku sprawia, że aby sprzedać swoje produkty trzeba skutecznie wyróżnić się na tle innych firm z branży i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Aby skutecznie promować swoje produkty warto skorzystać z różnych form reklamy. Jedną z takich form są foldery reklamowe

Foldery reklamowe – zalety

  •         Pomagają w komunikacji pomiędzy firmą a klientem
  •         Wprowadzają klimat profesjonalizmy
  •         Dają możliwość przekazania informacji na temat firmy oraz oferty bez bezpośredniego kontaktu
  •         Są wyjątkowo uniwersalnie i można je wykorzystać podczas wielu różnych wydarzeń i skierować do odbiorców z różnych grup społecznych
  •         Zwiększają zaufanie klientów do firmy
  •         Dają możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji

Bardzo ważny jest profesjonalnie przygotowany projekt folderu reklamowego. Skuteczny folder reklamowy musi spełniać kilka ważnych zasad.

Druk folderów reklamowych – na co zwrócić uwagę podczas projektowania

  •         Zdjęcia – jakość zdjęć oraz odpowiednio dobrany rozmiar i ich zawartość to kluczowy element, który wpłynie na ocenę odbiorców. Zdjęcia pierwsze przyciągają wzrok i od ich doboru zależy czy odbiorca będzie miał ochotę zapoznać się z treściami
  •         Kolorystyka – odpowiednio dobrane kolory sprawią, że foldery reklamowe wpiszą się w jednolitą identyfikację wizualną marki. Warto jednak pamiętać o umiarze. Zbyt intensywne kolory zmęczą odbiorcę.
  •         Treści – bardzo ważne jest to co zawierają, ale również ich rozmieszczenie. Warto również przygotować je w taki sposób, aby nie zajmowały zbyt dużo miejsca i aby nie były obszerne. Informacje w folderze powinny być krótkie i zwięzłe.
  •         Język – powinniśmy zadbać o to, aby język był nie tylko poprawny, ale również dopasowany do odbiorcy. Zupełnie inaczej przygotujemy folder reklamy dla partnerów biznesowych, a inaczej dla potencjalnych klientów.

Druk folderów reklamowych daje pole do popisu dla wszystkich kreatywnych osób, którym zależy na przygotowaniu doskonałego nośnika reklamy. Foldery reklamowe sprawdzą się zarówno w dużych jak i w małych firmach, niezależnie od branży w jakiej działają. Najważniejsze jest, aby bardzo dokładnie zaprojektować każdy element.