Czy kalendarz jest dobrą formą reklamy?



Przez
Michał Koprowiecki
20 Lipiec 20

Czy kalendarz jest dobrą formą reklamy?

Kalendarze firmowe

Branża związana z produkcją materiałów promocyjnych nie przestaje zaskakiwać. Firmy prześcigają się w pomysłach na nowe formy reklamy oraz nowe gadżety reklamowe. Jednak niezmiennie jedną z najpopularniejszych form promocji są kalendarze reklamowe. Niezaprzeczalnie to jeden z najbardziej funkcjonalnych oraz uniwersalnych upominków, który możemy przekazać klientom, kontrahentom lub pracownikom. Jego główną przewagą nad innymi gadżetami reklamowymi jest przede wszystkim fakt, że może zostać wykorzystany przez każdą osobę, niezależnie od płci, wieku oraz branży w jakiej pracuje.

Kalendarz reklamowy z logo – główne zalety:

  •         Funkcjonalność – pomimo cudów techniki jakimi są kalendarze w smartfonach nic nie jest w stanie zastąpić papierowego kalendarza. Wygoda oraz pewność, że żadna informacja nie zniknie razem z awarią urządzenia zapewnia nam doskonałą pomoc w planowaniu spraw zawodowych oraz prywatnych
  •         Uniwersalność – kalendarz reklamowy możemy sprezentować każdemu. Jest to główna przewaga tego typu materiałów reklamowych nad innymi gadżetami, które w większości są przeznaczone dla ściśle określonej grupy osób
  •         Świetny nośnik reklamy – umieszczając logo naszej firmy na kalendarzu wraz z ciekawą grafiką i hasłem reklamowym tworzymy idealny nośnik reklamy, który będzie funkcjonował przez cały rok.
  •         Różnorodność – kalendarze reklamowe z logo naszej firmy możemy wykonać w różnych formach, tworząc w ten sposób doskonały zestaw do planowania. Do wyboru mamy między innymi kalendarze książkowe, trójdzielne do powiedzenia na ścianie, w formie piramidek do ustawienia na biurko lub w formie podkładki.
  •         Dobry wizerunek firmy – przekazując w prezencie kalendarze reklamowe sprawiamy, że obdarowana osoba będzie dobrze wspominać kontakt z naszą firmą, a korzystając każdego dnia z kalendarza na pewno nie zapomni o naszych usługach lub produktach.
  •         Relatywnie niski koszt produkcji – produkując kalendarze reklamowe z logo musimy pamiętać o tym, że zapewniają one naszej firmie całoroczną reklamę. W tym wypadku koszt jest wyjątkowo niski, zważając na fakt, że zyskujemy produkt, dzięki któremu klient będzie o nas pamiętał przez tak długi czas.

Zalety kalendarzy reklamowych można wymieniać bez końca. Są one doskonałą formą reklamy dla każdej firmy, niezależnie od branży oraz wielkości. Warto zainwestować środki w tego typu gadżet reklamowy i zapewnić sobie całoroczną reklamę oraz pozytywne opinie obdarowanych klientów lub kontrahentów.