Jak powinien wyglądać skuteczny folder reklamowy?



Przez
Michał Koprowiecki
28 Grudzień 20

Jak powinien wyglądać skuteczny folder reklamowy?

Jak przygotować folder reklamowy

Foldery reklamowe to jedne z najbardziej pomocnych materiałów reklamowych. Dzięki dużej powierzchni możemy w nich umieścić zdjęcia wszystkich oferowanych przez naszą firmę produktów wraz z dokładnymi opisami. Ta forma reklamy doskonale sprawdzi się w przypadku firm, które w swojej ofercie posiadają sporą ilość asortymentu. Zdarza się, że nie wszystko możemy zaprezentować w sklepie firmowym. W takiej sytuacji folder firmowy pomoże klientom w podjęciu odpowiedniej decyzji, a pracownikom firmy w dokładniejszej prezentacji produktowej. Tak jak każdy nośnik reklamy, taki i foldery firmowe, należy dobrze przemyśleć oraz zaprojektować, a następnie zlecić ich druk sprawdzonej drukarni. Nawet najlepsze produkty bez odpowiedniej prezentacji nie mają szans, aby zainteresować klientów.

Skuteczny folder reklamowy – o czym należy pamiętać podczas przygotowywania

  •         Ustalenie celu do jakiego dążymy – dzięki ustaleniu jednego, przewodniego celu nasz folder reklamowy lepiej dotrze do grupy docelowej, a co najważniejsze będzie skutecznie wpływał na osiągnięcie określonych wyników. Zupełnie inaczej przygotujemy folder wysyłany pocztą do naszych stałych klientów, na targi branżowe lub do użytku w sklepach stacjonarnych
  •         Wybór odpowiednich grafik oraz zdjęć – w pierwszej kolejności to one zainteresują lub zniechęcą odbiorcę. Poza dobrą prezentacją produktów muszą być spójne kolorystycznie ze sobą. Druk folderów reklamowych pozwala na doskonałe odwzorowanie grafik, co na pewno wpłynie korzystnie na ocenę klientów
  •         Wybór treści – muszą jednocześnie przekazać wszystkie najważniejsze informacje oraz być przygotowane w taki sposób, aby zachęcić odbiorcę do zakupu danych produktów
  •         Wybór formatu – dobór wielkości oraz układu stron powinien być dobrany do celu jaki ma osiągnąć nasz folder oraz do rodzaju oraz ilości treści, które będą w nim umieszczone.

Druk folderów reklamowych zapewnia możliwość realizacji każdego projektu. Ważne, aby pamiętać podczas projektowania jak ogromne znaczenie ma również estetyka projektu. Dobrze przemyślany i przygotowany folder powinien charakteryzować się przede wszystkim funkcjonalnością, schludnością oraz atrakcyjnym dla odbiorcy wyglądem i treścią. Nie zapominajmy o tym, że przygotowany przez nas folder będzie wizytówką naszej firmy. Dobrze przygotowany zachęci klientów do złożenia zamówienia oraz wpłynie pozytywnie na opinię o naszej firmie.