Które kalendarze najlepiej spełniają rolę marketingową



Przez
Michał Koprowiecki
20 Kwiecień 21

Które kalendarze najlepiej spełniają rolę marketingową

Niezaprzeczalnie kalendarze reklamowe to jeden z najlepszych nośników reklamy. Doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe, które możemy przekazywać zarówno klientom, jak i pracownikom firmy. Jeżeli są one przygotowane w ciekawy i efektowny sposób, możemy mieć pewność, że świetnie wpłyną na rozpoznawalność marki. Poza ciekawym wyglądem warto również pamiętać o funkcji, którą mają spełniać.

Kalendarze reklamowe – rodzaje

  •         Książkowe – idealne dla osób, które pracują poza biurem. Pozwalają na tworzenie planów dnia, zapisywania ważnych informacji oraz kontrolowania zaplanowanych działań. Dzięki możliwości pełnej personalizacji okładki możemy stworzyć elegancki dodatek, który przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagającym osobom
  •         Ścienne – to najbardziej popularna forma kalendarzy reklamowych. Mogą one być wykonane w formie plakatowej, trójdzielnej, dwudzielnej oraz jednodzielne. Na ich powierzchni jest sporo miejsca do umieszczenia ciekawej grafiki, logo firmy oraz ciekawych treści
  •         Biurkowe – doskonałe rozwiązanie dla osób pracujących w biurze. Kalendarze reklamowe biurkowe pomogą w planowaniu działań
  •         Kieszonkowe – dzięki swoim niewielkim rozmiarom zmieszczą się do każdego portfela. Druk kalendarzy kieszonkowych daje możliwość przygotowania wizytówki połączonej z kalendarzem

Druk kalendarzy daje ogromne możliwości projektowania, dlatego wybór rodzaju kalendarzy reklamowych powinniśmy dobrać idealnie do potrzeb firmy. Nie da się jednoznacznie stwierdzić, który z kalendarzy najlepiej spełnia rolę marketingową. Aby najlepiej dobrać formę należy przemyśleć kilka kluczowych spraw.

Druk kalendarzy – co wziąć pod uwagę decydując o rodzaju reklamy

  •         Odbiorca – to dla kogo przygotowujemy kalendarze reklamowe powinno zadecydować o jego formie.
  •         Cel – cel jaki chcemy osiągnąć poprzez reklamę w formie kalendarza to ważny element podczas decyzji o rodzaju oraz wyglądzie naszych kalendarzy
  •         Rodzaj działalności – to jaki jest profil naszej działalności znacząco wpłynie na użyte grafiki oraz treści, a co za tym idzie na wybór formy kalendarza
  •         Koszty – to kolejny istotny element. Jeżeli nasze możliwości finansowe są ograniczone lepiej wybrać tańszą formę kalendarzy. Nie warto natomiast oszczędzać na jakości, gdyż ma ona kluczowy wpływ na ocenę odbiorcy.

Kalendarze reklamowe to doskonała forma reklamy. Ich główną zaletą jest funkcjonalność, która sprawia, że odbiorca będzie korzystał z prezentu przez cały rok.