Rodzaje kalendarzy



Przez
Michał Koprowiecki
04 Marzec 22

Rodzaje kalendarzy

Nie musisz być przedsiębiorcą żeby wiedzieć o tym, że dobra organizacja to podstawa. Spotkania służbowe, ważne sprawy do załatwienia, wizyty u lekarzy, uroczystości, szkoła i zajęcia dodatkowe dzieci – ciężko to wszystko czasami ogarnąć. Dużą pomocą w planowaniu dni i tygodni może okazać się kalendarz. Każdy, kto posiada telefon i komputer ma go w formie elektronicznej. Nadal jest jednak wielu zwolenników tradycyjnych form. Mogą stać się one jednocześnie notesami lub ozdobą wnętrza w domu czy w biurze, ale przede wszystkim też reklamą Dla tych właśnie, którzy wolą papier od ekranu, drukarnie co roku produkują miliony kalendarzy różnych rodzajów i formatów.

Kalendarz książkowy zawsze pod ręką

Jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozchwytywanych kalendarzy drukowanych, jest kalendarz książkowy. Zaprojektowany tak, aby zmieścić się zarówno w torebce jak i w teczce i nie zajmować jednocześnie dużo miejsca. Możliwość wpisywania zdarzeń pod każdą datą, umożliwia pełną organizację. Dodatkowe kartki z tyłu kalendarza, dają Ci przestrzeń na robienie ważnych notatek podczas rozmowy telefonicznej lub na spotkaniu. Różne rodzaje okładek i formatów sprawią, że z pewnością znajdziesz coś dla siebie. Dodatkowym atutem kalendarzy książkowych, a może najważniejszym jest możliwość ich personalizacji. Nie dość, że poręczne i funkcjonalne to mogą stać się świetnym materiałem na Twoją kampanię reklamową.

Kalendarze ścienne w zasięgu wzroku

Nie mniej popularne od kalendarzy książkowych są kalendarze ścienne. Często w biurach, oprócz notesów czy biuwarów, praktykuje się wieszanie kalendarzy na ścianach. Dają one możliwość oznaczania ważnych dat i terminów. Zawsze w zasięgu wzroku pozwalają na kontrolę i lepszą organizację. Podobnie jak kalendarze książkowe, są świetnym materiałem na promocję Twojej firmy. Ciekawa grafika, żywe kolory i chwytliwe hasło będą cały rok zwracać na siebie uwagę. Taki prezent dla klientów jest świetnym chwytem marketingowym.

Jeśli chcesz wykorzystać kalendarze do promocji swojego przedsiębiorstwa, warto zainwestować również w kalendarzyki reklamowe. Niewielkie, personalizowane kartoniki, które zmieszczą się w każdym portfelu z pewnością zdadzą egzamin.

Wybierz kalendarz, reklamuj swoją firmę i organizuj się!