Szybkie notatki w reklamowym stylu



Przez
Michał Koprowiecki
31 Sierpień 20

Szybkie notatki w reklamowym stylu

Notesy firmowe

Pomimo rozwoju nowych technologii, które dają nam możliwość tworzenia notatek, nic nie zastąpi klasycznych, papierowych notesów. Wykorzystywane od zawsze nigdy nie przejdą w zapomnienie. Dają one możliwość stworzenia szybkiej notatki, która nie zniknie razem z urządzeniem lub w przypadku jego awarii. Wiele firm decydując się na przygotowanie materiałów promocyjnych w pierwszej kolejności zamawia właśnie notesy reklamowe. Są one wyjątkowo uniwersalne oraz użyteczne. Dzięki temu stają się doskonałym narzędziem do reklamy naszej firmy.

Jakie zastosowanie mogą mieć notesy firmowe

  •         Notesy doskonale sprawdzą się jako upominek dla naszych pracowników. Dzięki nim będą mogli w szybki sposób notować swoje nowe pomysły oraz ważne informacje.
  •         Dzięki swojej funkcjonalności oraz uniwersalności będą świetnym gadżetem reklamowym, który możemy dołączyć do zakupów, możemy je przesłać pocztą do naszych stałych klientów lub włożyć je do zestawu gadżetów podczas targów branżowych lub szkoleń
  •         Notesy firmowe będą również idealnym uzupełnieniem i pomocą w okolicy recepcji naszej siedziby. Ułatwią naszym gościom zapisywanie daty kolejnego spotkania lub wizyty

Niezależnie od zastosowania notesy reklamowe możemy dowolnie spersonalizować. Umieszczając na ich okładce logo firmy, hasło reklamowe oraz ciekawą grafikę staną się doskonałym nośnikiem reklamy. Podczas każdego ich użycia będą odbiorcy przypominać o naszej firmie oraz o produktach i usługach, które mamy w swojej ofercie.

Jak zaprojektować notesy reklamowe

  •         Okładka przód – możemy na niej umieścić dowolny projekt graficzny. Najważniejsze, aby kojarzył się tylko z naszą marką. Może on przedstawiać logo firmy, zdjęcie lub ciekawą grafikę. Ważne, aby całość była spójna kolorystycznie oraz prezentowała się w sposób czytelny i uporządkowany
  •         Logo na każdej stronie – świetnym pomysłem będzie umieszczenie delikatnego oraz niewielkiego logo firmy w brzegu strony lub jako półprzezroczysty znak wodny w centralnej części strony. Sprawi to, że podczas użytkowania odbiorca nie zapomni o naszej firmie
  •         Okładka tył – zazwyczaj pozostaje ona w kolorze białym, bez nadruku. Jednak warto skorzystać z tego miejsca i umieścić na niej dane naszej firmy, tak aby adres naszej firmy, telefon kontaktowy oraz e-mail zawsze były pod ręką.

Notesy firmowe to prosty gadżet reklamowy, jednak jego siła tkwi w funkcjonalności. Przekazując notesy w różnych okolicznościach naszym pracownikom, klientom oraz partnerom biznesowym możemy mieć pewność, że zostanie użyty, a tym samym spełni również swoją funkcję reklamową. Notesy reklamowe dostępne są na stronach Drukomatu.