Targi w plenerze – o czym pamiętać?
Eventy outdoorowe to doskonała okazja do zaprezentowania swojej marki. Jakie są najpopularniejsze nośniki reklamowe i jak stworzyć imponujące stoisko targowe w plenerze?
Warto zaopatrzyć się w zestaw elementów, pozwalających stworzyć stoisko plenerowe, bo te przydadzą się podczas wielu różnych okazji. Odpowiednie namioty, bramy reklamowe lub roll-upy – to elementy które raz kupione, można wielokrotnie wykorzystywać. Jakie elementy warto nabyć?
Reklamowa brama – 1:0 dla Ciebie
Mało który nośnik reklamowy może poszczycić się tak dużą powierzchnią reklamową, będąc przy tym lekki i łatwy w transporcie. Bramy reklamowe są niezastąpione podczas dużych imprez plenerowych – festynów, targów, biegów firmowych i imprez kulturalnych.
Wykorzystywane są zarówno jako start/meta, jak i jako scenografia podczas różnych eventów, stanowiąc wysoki i widoczny z daleka nośnik reklamowy. Można wybrać bramy startowe owalne, wielokątne lub prostokątne. Najczęściej są to bramy pneumatyczne. W większości firm można dobrać optymalne rozmiary i grubość i już w kilka dni otrzymać gotowy produkt z własnym nadrukiem.
Jeśli bierzemy udział w letnich targach i mamy odpowiednie zadaszenie, warto rozważyć nieco mniejsze i tańsze rozwiązanie – tzn. tekturowe bramy reklamowe. Są lekki, tanie i banalnie proste w montażu. Sprawdzą się jako tło dla stoiska targowego lub element dekoracyjny naszego stoiska. Takie rozwiązanie możesz podejrzeć tutaj: https://www.drukomat.pl/bramy-reklamowe.
Namioty reklamowe w plenerze
Namioty są niezastąpione podczas targów, koncertów festynów i rozmaitych imprez sportowych. Obecnie można korzystać z ogromnego wyboru – tak rozmiarów, jak i kształtów namiotów firmowych. Z łatwością można zamówić zarówno skromne stoisko sprzedażowe, sprawdzające się podczas lokalnych targów, jak i ogromne namioty pneumatyczne – zabudowane lub odkryte, mające 4, 6 lub 8 nóżek. Można wybrać namioty mocowane linkami, jak i cięższe i stabilniejsze namioty z aluminiowym stelażem i otwieranymi ściankami.
Czy wiesz, że?
Warto wiedzieć, że zarówno w przypadku bram, jak i namiotów reklamowych można zamówić je raz, a potem wymieniać jedynie ich część Wszystko dzięki możliwości mocowania logo lub napisów na specjalnych zaczepach i rzepach. Dzięki temu, raz zakupiony nośnik – możemy dopasowywać do danej okoliczności i stale aktualizować, bez konieczności wymiany całości. Podobnie w przypadku stojaków reklamowych – na zakupionym stelażu można stosować różne, wymienne grafiki.
Jakie cechy powinny mieć bramy i namioty reklamowe?
Jest wiele typów nośników reklamowych, jednak można pokusić się o zebranie części cech, którymi warto się kierować. Jakie powinny być profesjonalne materiały na imprezy plenerowe?
– odporne na promienie UV i mróz
– wodoodporne
– stabilnie umocowane
– łatwe do montażu i demontażu
– z opcją wymiany banerów.