W co zapakować gadżety reklamowe klientom na targach?



Przez
Michał Koprowiecki
22 Luty 20

W co zapakować gadżety reklamowe klientom na targach?

materiały na targi

Przygotowania do targów to proces trwający wiele tygodni, podczas, którego musimy przemyśleć wszystkie, nawet najmniejsze, szczegóły. Najważniejsze decyzje dotyczą wyglądu naszego stanowiska, doboru pracowników, którzy będę reprezentować naszą firmę, wyboru gadżetów reklamowych i wiele innych.

Jak wiemy targi to świetna okazja do zaprezentowania firmy oraz naszych produktów. Jednak samo wydarzenie trwa zaledwie kilkanaście godzin i w związku z tym wszystko musi być perfekcyjnie przygotowane. Dodatkowym aspektem jest przebywanie w otoczeniu naszej konkurencji. Z jednej strony daje to możliwości obejrzenia jak działają inne firmy w naszej branży, a z drugiej wymusza na nas wprowadzenie rozwiązań, dzięki którym wyróżnimy się na tle innych firm.

Jednym z głównych zadań przed rozpoczęciem samych targów jest przygotowanie pakietów reklamowych, które będą rozdawane w trakcie ich trwania. Musimy bardzo dobrze przemyśleć zarówno co będą one zawierały, ale również w czym je przekażemy naszym potencjalnym klientom. Zanim klient zacznie oglądać samą zawartość najpierw zwróci uwagę na opakowanie. Albo ono zwróci jego uwagę albo zupełnie nie zapadnie w pamięć i nie zaciekawi zawartością.

W co możemy zapakować gadżety reklamowe:

  •         Torby bawełniane – cechują się wysoką jakością wykonania i estetyką. Dodatkowo są ekologiczne i można je użyć wielokrotnie jeszcze długo po zakończeniu targów. Przydadzą się jako na przykład torba na zakupy, a w ich trakcie będą doskonałym nośnikiem reklamy.
  •         Torby papierowe – są bardzo tanie w produkcji. Jednocześnie są ekologiczne i można je używać wielokrotnie. Doskonale sprawdzą się zarówno na zakupy, jak i do przechowywania różnych rzeczy w domu lub biurze.
  •         Torby mesh – są jednocześnie bardzo lekkie i wytrzymałe. Charakteryzują się dużą odpornością na działania warunków atmosferycznych, oraz funkcjonalnością. Pomimo, że są bardzo pakowne po złożeniu zajmują bardzo mało miejsca.  
  •         Woreczki – doskonale sprawdzą się przy małych gadżetach reklamowych takich jak przenośna pamięć, powerbank lub breloczek do kluczy

Musimy pamiętać, że torby reklamowe są tak samo ważne jak same gadżety reklamowe. To one robią pierwsze wrażenie dlatego muszą być estetyczne i dobrze zaprojektowane, ponieważ same w sobie są nośnikiem reklamy.