Jak zaprojektować pudełko reklamowe?



Przez
Michał Koprowiecki
11 Październik 17

Jak zaprojektować pudełko reklamowe?

Pudełka reklamowe już od kilku lat zyskują coraz większą popularność. Sam pomysł tworzenia pudełek zawierających oprócz logo przedsiębiorstwa, także drobny prezent- przywędrował prawie dekadę temu prosto z Stanów Zjednoczonych.

Materialna reklama ma siłę przebicia?

 

Niemożliwe do wizualizacji reklamy firm usługowych powoli odchodzą do lamusa. Brak aktywnego kontaktu z potencjalnym klientem (np. poprzez wręczoną ulotkę) sprawia, że firmy stawiające jedynie na reklamy telewizyjne lub radiowe znajdują się na szarym końcu najczęściej wybieranych przedsiębiorstw.

Zasada naturalnego handlu przedstawia bezpośredni kontakt z klientem jako najważniejszy aspekt możliwej sprzedaży. Niemożność nawiązania nici porozumienia zmniejsza prawie 100 razy szansę na powodzenie ewentualnej transakcji.

Pudełko reklamowe- produkty dla klienta darmowe

Próbki, darmowe gadżety oraz niespodziewane gifty to upominki, o których klient nie zapomina. Wręczona przepięknie zapakowana czekoladka smakuje o wiele lepiej niż samodzielnie podebrany z sklepowej wystawy najwyższej jakości cukierek.

Pudełko reklamowe to w dzisiejszych czasach jeden z najlepszych sposobów na prezentację profilu własnego firmy. Bez względu na to czy prowadzisz przedsiębiorstwo usługowe, czy zajmujące się produkcją danego typu rzeczy- możesz skorzystać części kampanii reklamowej obejmującej profesjonalne pudełka reklamowe.

Projektem pudełka warto nawiązać do charakteru reklamowej oferty. Tworzone w programie graficznym pudełko można w łatwy sposób ozdobić ewentualnymi artami. Ze względu na panujący we wszystkich dziedzinach życia minimalizm, zaleca się by ścianki pudełka nie były upstrzone zbyt dużą ilością koloru i grafiki. Delikatne logo firmy wkomponowane w proste tło to świetna alternatywa dla przesyconych obrazkami pudełek.

Pudełko zaprojektować można również w bardziej tradycyjny sposób. Naniesienie ołówkiem lub długopisem potrzebnych informacji na wybranych ściankach pudełka, nie powinno wprawnemu grafikowi sprawić problemu. Przeniesienie stworzonego przez klienta projektu do programu graficznego, zajmie dosłownie kilka chwil.

Reklamowe pudełko wykorzystać można w wielu sytuacjach. Część przedsiębiorstw decyduje się na wykorzystanie ich do pakowania zamówień. W przypadku firm usługowych, można wypełnić je logowanymi słodyczami i wręczać podczas akcji promocyjnych potencjalnym inwestorom.