4 zalety tekturowych standów reklamowych



Przez
Michał Koprowiecki
13 Marzec 19

4 zalety tekturowych standów reklamowych

standy reklamowe

Standy reklamowe od kilku lat są jednym z najpopularniejszych nośników, wybieranych na targi lub czasowe promocje. Jakie są rodzaje standów reklamowych i dlaczego prawdopodobnie i Ty je polubisz?

1. Kartonowe standy reklamowe są tanie

Dzięki dobremu stosunkowi ceny do jakości – kartonowe standy są najchętniej wybieranym nośnikiem do sezonowych akcji reklamowych. Standy wykonane z tektury są wielokrotnie (!) tańsze od ciężkich, trwałych konstrukcji POS. Korzystna cena pozwala na swobodne planowanie budżetu i kolejnych kampanii – bez ograniczeń twórczych. Dzięki tym zaletom – standy są chętnie wykorzystywane podczas targów branżowych, eventów lub do wprowadzania na rynek nowych produktów lub kolekcji. Teraz budżet nie jest przeszkodą w tworzeniu kolejnych kreacji, bo standy reklamowe można zamówić już od 1 sztuki – nawet za 37 zł! 

 

Tekturowy stand reklamowy - urna

2. Standy reklamowe – wiele formatów = wiele możliwości promocji

Tekturowe displaye mają wiele form i formatów – z których można wybrać pojedyncze produkty lub stworzyć spójne stoisko targowe, wyspę degustacyjną lub sklepową. Jeśli chcesz poznać ich możliwości – sprawdź imponujący wybór standów reklamowych. Najpopularniejszymi formami są totemy, ekspozytory, ścianki lub urny konkursowe.  Jakie są ich najczęstsze zastosowania?

Totemy reklamowe dobrze się sprawdzają np. w sklepach odzieżowych – np. podczas wprowadzania nowych kolekcji lub serii produktowych (możesz je zobaczyć w witrynie lub na bramkach sklepowych).

Częstym wyborem są też ekspozytory sklepowe na ladę lub ekspozytory podłogowe – z jedną lub kilkoma półkami. Te pozwalają wydobyć promowany produkt z gąszczu sklepowych półek. Ekspozytory są ulubionym nośnikiem do promowania produktów  FMCG.

Stand reklamowy - karton

 

Z kolei tekturowe bramy i ścinaki reklamowe będą idealną oprawą eventów, imprez sportowych lub firmowych. Aha i jeszcze urny reklamowe – te są niezastąpione podczas konkursów, ankiet lub losowań.

3. Tekturowe stojaki reklamowe – lekkie i łatwe w montażu

Jednak standy reklamowe to przede wszystkim dziecinnie prosty montaż, demontaż i transport! To kolejna ogromna przewaga nad ciężkimi konstrukcjami POS. Dzięki opatentowanej technologii składania tekturowych standów – ich montaż i demontaż zajmie Ci nawet kilka sekund! To rewolucja, dzięki której można znacznie ograniczyć zarówno koszty, jak i czas, przeznaczany na montaż i demontaż stoisk reklamowych. No cóż, prawda jest taka, że zarówno złożenie,jak i rozłożenie kartonowych standów – jest proste jak przegroda goryla. Kto nie wieży, niech sam zobaczy.

4. Ekspozytory reklamowe – zadrukujesz, jak chcesz

Kartonowe standy dają ogrom możliwości kreacyjnych, nieosiągalne przy tradycyjnych, ciężkich konstrukcjach targowych. Wyróżniają się ogromną powierzchnią reklamową i dużą swobodą projektową. W przypadku kartonowych standów można zaprojektować niemal całą ich powierzchnię – od blatów przez półki, spody, front i plecki.

Papier ma tę przewagę nad innymi nośnikami, że jest nie tylko cierpliwy, ale także bardzo otwarty na kolory i kreatywność projektantów. Podczas przygotowywania standów reklamowych do druku – można puścić wodzę fantazji – bo wydruk pozwala uzyskać intensywne kolory i fotograficzną jakość druku. Warto sprawdzić ich możliwości – podczas kolejnej kampanii lub wydarzenia firmowego. Anuż dołączysz do fanów tego lekkiego i taniego nośnika reklamowego.