Jak wykorzystać rollupy, kiedy nie ma targów



Przez
Michał Koprowiecki
15 Styczeń 21

Jak wykorzystać rollupy, kiedy nie ma targów

Jeszcze rok temu targi branżowe były najlepszą okazją do przedstawienia oferty firmy oraz zapoznania się z tym co oferuje nasza konkurencja. Wiele firm planowało działania związane z targami długie miesiące przed ich terminem. Materiały reklamowe były przygotowywane specjalnie pod dane wydarzenie. Po ogłoszeniu lockdownu wiele firm zostało z ogromnymi ilościami niewykorzystanych gadżetów oraz materiałów reklamowych. Nie jest problemem zagospodarowanie ulotek, broszur i katalogów, ale co zrobić z materiałami takimi jak na przykład rollupy?

Roll-up to potocznie nazywane stojaki reklamowe, które składają się z planszy reklamowej wykonanej z wytrzymałego materiału, kasety z systemem rolującym, listwy zaciskowej oraz wysięgnika. Są one większych rozmiarów dzięki czemu nie zostaną niezauważone przez żadnego odbiorcę. Druk rollupów daje możliwość umieszczenia dowolnych treści oraz grafik, dzięki czemu możemy je idealnie dopasować do naszych potrzeb oraz wydarzenia, na którym mają zostać wyeksponowane. Użycie ich podczas targów jest oczywiste, ale co zrobić jeżeli targi się nie odbywają?

Jak wykorzystać rollupy, kiedy nie ma targów

  •         W salonie firmowych – sprzedaż bezpośrednia powoli wraca do normy. Wprowadzane są wytyczne, które regulują ilość osób w pomieszczeniu oraz obowiązek nakładania maseczek. Jednak ponownie mamy możliwość zaproszenia klientów do naszej siedziby. Warto ustawić rollupy w widocznym miejscu, tak aby od pierwszej chwili zachęcały odbiorcę do zapoznania się z pełną ofertą naszej firmy
  •         Podczas kontaktu online – wiele firm rozpoczęło sprzedaż produktów za pośrednictwem spotkań online na żywo. Warto podczas takich relacji ustawić rollup w tle
  •         Jako element wystroju biura – dzięki ustawieniu rollupów w biurze zapanuje profesjonalna atmosfera. Wystrój biura zyska kolejny element związany z naszą marką
  •         Jako reklama zewnętrzna – druk rollupów zapewnia ich odporność na warunki atmosferyczne, dlatego doskonale sprawdzają się jako element, który możemy ustawić przed wejściem do biura lub sklepu stacjonarnego

Pandemia znacząco wpłynęła na funkcjonowanie większości branż. Ograniczyła możliwość kontaktu bezpośredniego z klientami oraz organizacji dużych wydarzeń jakich jak targi, konferencje oraz szkolenia. Jednak po wielu miesiącach każdy z nas zdążył przyzwyczaić się do panującej sytuacji. Nie warto czekać na poprawę, lepiej dostosować się i szukać rozwiązań, które sprawdzą się w tych ciężkich czasach. Reklama jest dźwignią handlu dlatego nie warto z niej rezygnować.