Gdzie stawiać billboardy z reklamą?



Przez
Michał Koprowiecki
02 Maj 21

Gdzie stawiać billboardy z reklamą?

billboardy

Jedną z najskuteczniejszych form reklamy są billboardy. Wiele firm korzysta z ich zalet, chwaląc sobie ogromne zasięgi, które znacząco wpływają na zyski firmy. Obecnie jest to coraz popularniejsza forma promocji. W większych miastach billboardy zagościły na stałe. Możemy je zobaczyć dosłownie wszędzie.

Billboardy – zalety

  •         Docierają do szerokiego grona odbiorców. Jest to przede wszystkim zasługa dużej wielkości oraz długiego czasu ekspozycji w jednym miejscu
  •         Zważając na jednorazowy koszt druku oraz możliwość wynajmu miejsca na billboardy na długi okres czasu ich koszt nie jest wysoki
  •         Billboardy są stosunkowo łatwe do zaprojektowania. Wynika to z faktu, że nie mają przekazywać wielu informacji, a jedynie zainteresować potencjalnego klienta i zachęcić go do dalszych działań
  •         Wielkość billboardu sprawia, że nie pozostanie on niezauważony, a co za tym idzie dotrze do osób z różnych grup społecznych

Gdzie najlepiej ustawić billboardy

Ustawienie billboardu ma kluczowe znaczenie. Ważne jest, aby dobrać miejsce do celu jaki ma spełniać. Gdzie zatem najlepiej ustawić billboardy:

  •         Wzdłuż dróg szybkiego ruchu, gdzie każdego dnia przejeżdżają tysiące aut
  •         Przy węzłach komunikacji miejskiej
  •         Niedaleko dużych centrów handlowych
  •         W miejscach, gdzie przemieszczają się duże ilości osób, jak kościół, szkoła lub duży sklep

Druk billboardów – na co zwrócić uwagę

Bardzo ważną sprawą, która wpływa na efekt końcowy, jest druk billboardów. Możemy doskonale zaprojektować nasz billboard, wybrać najlepszą lokalizację, a i tak nie odniesiemy sukcesu jeżeli druk billboardów nie będzie wykonany profesjonalnie. Warto wybrać drukarnię, która nie tylko realizuje zamówienia, ale również oferuje pełne wsparcie podczas projektowania. Wpłynie to pozytywnie na efekt końcowy i sprawi, że odbiór reklamy będzie pozytywny.

Billboardy to forma reklamy, w którą warto zainwestować. Żaden inny rodzaj nośnika reklamy nie dociera do tak wielu odbiorców przy relatywnie niskich kosztach. Druk billboardów doskonale sprawdzi się w każdej branży, jednak najpopularniejszy jest w motoryzacji, elektronice oraz produktach bankowych. Najważniejsze jest, aby zadbać o wszystkie elementy, które składają się na sukces, od projektu, aż do druku billboardów.