Blog



Przez
Michał Koprowiecki

Grafika dla firm – źródła inspiracji

Nieważne, czy jesteś początkującym grafikiem, czy masz w tej branży wieloletnie doświadczenie - każdego może czasem dopaść kryzys twórczy. W takim wypadku warto poszukać weny. Źródła inspiracji przydają się także klientom, którzy chcą zlecić projekt – warto od początku mieć określone oczekiwania, co ułatwi dalszą pracę. Gdzie szukać najlepszych inspiracji do projektowania? (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Czy konkursy graficzne przynoszą korzyści?

Ludzie mają rywalizację we krwi – to dlatego tak lubimy brać udział w konkursach. Czy organizowanie konkursów graficznych przynosi korzyści firmom oraz projektantom, którzy biorą w nich udział? Konkursy kojarzą się nam głównie z rywalizacją i nagrodami. Ale mają też wiele innych cech, które są niezwykle ważne w przypadku konkursów takich, jak graficzne. To szansa na zdobycie nowych doświadczeń oraz…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Kilka słów o firmowych teczkach papierowych

Jedną z form prezentacji oferty są firmowe teczki papierowe, które można zaprojektować w najróżniejszy sposób. W dzisiejszym wpisie pochylimy się na chwilę nad przeznaczeniem i wykonaniem papierowej teczki firmowej. (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Projekt logo – 6 rzeczy, które warto wiedzieć!

Logo jest jednym z najistotniejszych elementów identyfikacji wizualnej – mówi się, że firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy. Jak zlecić zaprojektowanie logo i co warto o nim wiedzieć? Oto mała ściąga w 6 punktach. (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jak zaprojektować dobrą wizytówkę?

Wizytówka to specjalistka od robienia pierwszego wrażenia. Jeśli zależy ci na budowaniu spójnego i profesjonalnego wizerunku, zadbaj o dobry projekt wizytówki. Oto kilka wskazówek, które mogą ci się przydać. (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Projekt papieru firmowego – dlaczego warto?

Jeśli zależy ci na profesjonalnym wizerunku firmy, warto zadbać o dobry projekt papieru firmowego. Jest on jednym z bardzo istotnych elementów identyfikacji wizualnej – pozwala ujednolicić firmową korespondencję i dokumenty. (więcej…)

Czytaj dalej
1 11 12 13