Banery – niech Cię zobaczą



Przez
Michał Koprowiecki
30 Listopad 19

Banery – niech Cię zobaczą

Druk wielkoformatowy jest technologią obecnie wykorzystywaną między innymi do druku materiałów reklamowych w większym wymiarze. Główne przykłady takiego typu druku to banery, wszelkiego rodzaju tablice, plakaty lub szyldy.

 

Jedną z najpopularniejszych form reklamy wielkoformatowej są banery. Są one uniwersalnym nośnikiem charakteryzującym się przede wszystkim dużym formatem oraz wyjątkową trwałością.

Wyróżnić możemy banery:

  • Jednostronne – nadruk wykonany jest na jednej stronie
  • Dwustronne – nadruk wykonany jest z 2 stron materiału. Doskonale sprawdzą się wewnątrz oraz na zewnątrz budynku, są wyjątkowo trwałe
  • Jednostronne odblaskowe – są doskonale widoczne również po zmroku

 

Dzięki swojej różnorodności banery są wyjątkowo skuteczną reklamą, która dotrze do dużej ilości odbiorców. Druk wielkoformatowy daje możliwość pokazania swojej oferty, logo firmy lub hasła reklamowego w dużym formacie co zapewnia, że nikt takiej reklamy nie przeoczy.

 

Obecna technologia daje nam możliwość dopasowania rozmiaru banera do naszych indywidualnych potrzeb. Dzięki temu możemy stworzyć reklamę, która będzie idealnie pasować do miejsca, w którym ma być zawieszona. Materiały, z których robione są banery są wyjątkowo trwałe i odporne na warunki atmosferyczne tworząc w ten sposób reklamę całoroczną.

 

Banery przede wszystkim wykorzystywane są w reklamie, ale nie tylko. Często możemy je zobaczyć na imprezach sportowych jako oznaczenie startu i mety, jako materiały wyborcze lub jako materiały informacyjne.

 

Głównym celem zawieszania banerów reklamowych jest zmuszenie potencjalnego klienta do działania. Dlatego należy dobrze zaplanować jego wygląd, tak aby klient wiedział co ma zrobić żeby uzyskać więcej informacji – https://www.drukomat.pl/baner. Najważniejsze, aby informacje dotyczące firmy, adresu strony internetowej, fanpage’a, adresu mailowego lub telefonu były bardzo dobrze widoczne. Dodatkowo niełatwym zadaniem jest stworzenie takiego projektu, który przykuje uwagę. W tym celu można użyć informacji o zniżkach, promocjach lub rabatach, bo to doskonale przyciąga uwagę odbiorców. Nie należy również zapominać o doborze kolorów. Doskonale sprawdzą się żywe kolory, które jednocześnie powinny być odpowiednio dobrane do produktu oraz pod kątem grupy docelowej.

 

Jak widać banery dają ogromne możliwości. Najważniejsze to dobrze przemyślany projekt oraz wybór firmy do realizacji.