Wybór kalendarza to nie taka prosta sprawa jakby mogło się wydawać. Jego wielkość, dodatkowe funkcje oraz rodzaj musimy idealnie dobrać do naszych potrzeb. Kalendarze przede wszystkim służą do pomagania w planowaniu działań oraz organizacji życia prywatnego i zawodowego. Dlatego też ich forma powinna być odpowiedzią na wszystkie nasze potrzeby. W zależności od wykonywanego zawodu oraz przeznaczenia kalendarza możemy zdecydować się…
Czytaj dalej
Litery 3D oraz grafika przestrzenna to materiały reklamowe, które z roku na rok stają się coraz popularniejsze. Dzięki efektownemu wyglądowi takiej reklamy firmy z różnych branż wykorzystują je do tworzenia ciekawych projektów, które wykorzystywane są zarówno do dekoracji wnętrz jak i tworzenia reklam zewnętrznych. Obecne technologie pozwalają na przygotowanie liter i grafik w różnych rozmiarach, z różnych materiałów oraz w…
Czytaj dalej
Jeszcze rok temu targi branżowe były najlepszą okazją do przedstawienia oferty firmy oraz zapoznania się z tym co oferuje nasza konkurencja. Wiele firm planowało działania związane z targami długie miesiące przed ich terminem. Materiały reklamowe były przygotowywane specjalnie pod dane wydarzenie. Po ogłoszeniu lockdownu wiele firm zostało z ogromnymi ilościami niewykorzystanych gadżetów oraz materiałów reklamowych. Nie jest problemem zagospodarowanie ulotek,…
Czytaj dalej
Pomimo rozwoju technologii większość firm w dalszym ciągu korzysta z klasycznych, papierowych form reklamy. Ulotki, foldery, broszury, teczki ofertowe oraz kalendarze firmowe to tylko kilka przykładów świetnych nośników reklamy. Wszystkie materiały marketingowe powinny być doskonale zaprojektowane. Jednolita kolorystyka, ciekawe grafiki oraz treści na pewno wpłyną na wzrost ilości klientów. Jednym z najistotniejszych elementów w procesie przygotowywania materiałów reklamowych jest ich…
Czytaj dalej
Foldery reklamowe to jedne z najbardziej pomocnych materiałów reklamowych. Dzięki dużej powierzchni możemy w nich umieścić zdjęcia wszystkich oferowanych przez naszą firmę produktów wraz z dokładnymi opisami. Ta forma reklamy doskonale sprawdzi się w przypadku firm, które w swojej ofercie posiadają sporą ilość asortymentu. Zdarza się, że nie wszystko możemy zaprezentować w sklepie firmowym. W takiej sytuacji folder firmowy pomoże…
Czytaj dalej
Opakowania produktowe to jeden z najważniejszych elementów, który buduje pozytywną opinię o firmie. W pierwszej kolejności klient widzi opakowanie, a dopiero później sam produkt. To w jaki sposób zapakujemy zakupy zdecydowanie wpłynie na całościową opinię o naszej firmie. Dokładnie tak samo jest z pakowaniem produktów podczas wysyłania ich pocztą lub kurierem. Koniecznie musimy zadbać o to, aby nasze pudełka tekturowe…
Czytaj dalej
Reklama wielkoformatowa jest jedną z najlepszych form przekazywania informacji. Jej główną zaletą jest fakt, że dociera do ogromnego grona odbiorców. Dzięki swoim rozmiarom nie pozostanie niezauważona, a treści, które chcemy przekazać, w łatwy i czytelny sposób docierają do naszych odbiorców. Właśnie z tego powodu tego typu nośnik reklamy powinien być przemyślany pod każdym względem. Przykłady druku wielkoformatowego: …
Czytaj dalej
Niepodważanie czas wizytówek nie skończył się jeszcze. Wiele firm przenosząc swoją działalność do Internetu przez chwilę zrezygnowało z klasycznych nośników informacji jakimi są na przykład wizytówki. Jednak rzeczywistość szybko zweryfikowała te działania. Okazało się, że nic nie jest w stanie zastąpić klasycznych, papierowych wizytówek podczas nawiązywania relacji biznesowych. Ten mały kartonik ma w sobie moc, która jest nieoceniona podczas budowania…
Czytaj dalej
Płyty plexi są materiałem o wyjątkowo szerokich możliwościach zastosowania. To główny powód, dla którego plexi stała się często wykorzystywana do przygotowywania materiałów reklamowych. Druk na plexi daje ogromne możliwości, co zapewnia nam wykonanie najbardziej kreatywnych projektów. Główne zalety płyty plexi Jest materiałem wyjątkowo uniwersalnym, co daje możliwości wykorzystania w wielu dziedzinach życia oraz w wielu branżach…
Czytaj dalej
W branży cukierniczej opakowania są wyjątkowo istotnym elementem budowania rozpoznawalności marki. Ich główne zadania to zabezpieczenie wyrobów cukierniczych przed zniszczeniem w trakcie transportu, ale również promocja firmy. Obecnie do wyboru mamy wiele kształtów, zdobień, kolorów. Firmy zajmujące się produkcją tego typu produktów zapewniają możliwość nadrukowania dowolnej grafiki, logo firmy oraz hasła reklamowego. Pudełka dla cukierni powinny spełniać kilka kryteriów. Podczas…
Czytaj dalej
Polityka Cookies i prywatności