Blog



Przez
Michał Koprowiecki

Jak zmniejszyć koszt druku wizytówki?

Jaki jest koszt wizytówek

Wizytówki od setek lat są niezastąpionym elementem podczas zawierania różnego rodzaju znajomości. Obecnie przede wszystkim służy do przekazania informacji kontaktowych w szybki i nienachalny sposób podczas spotkań biznesowych lub w trakcie szkoleń i konferencji. Wizytówki są świetnym rozwiązaniem w każdej branży, a te ciekawie zaprojektowane doskonale wpływają na opinię odbiorcy, a co za tym idzie na wzrost zainteresowania firmą i…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Opłata produktowa za opakowania – kogo dotyczy i jak obliczyć?

Opłata za opakowania

Wiele firm nie zdaje sobie sprawy z tego, że podlega opłacie produktowej za opakowania, gdyż jest to dość niszowa należność. Jest związana z dbaniem o środowisko i musi zostać wniesiona przez przedsiębiorcę w wypadku niezapewnienia odpowiedniego recyklingu odpadów opakowaniowych i poużytkowych. Jednak co to dokładnie znaczy i jak obliczyć opłatę produktową? Czym jest opłata produktowa? Opłata ta funkcjonuje już od początku 2014 roku.…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Druki akcydensowe – czym są i do czego służą?

Akcydensy są różnego rodzaju drukami, które mają szerokie zastosowanie w przemyśle, reklamie oraz innych dziedzinach gospodarki. Mianem druk akcydensowy określa się różnego rodzaju utylitarne oraz okolicznościowe druki drobne. Ich charakter jest najczęściej użytkowy lub okolicznościowy. Akcydensy dzielą się na dwie podstawowe grupy: przemysłowe oraz manipulacyjne. Wśród druków możemy jednak wyróżnić także druk akcydensowy wydawniczy oraz informacyjny. Czym są i do czego służą…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Papier firmowy – zlecać na zewnątrz, czy zaprojektować samemu?

Projekt papieru firmowego

Papier firmowy wykorzystywany jest przez wiele firm, jednak nie do końca przedsiębiorcy zdają sobie sprawę z jego mocy w promowaniu firmy. Obecnie większość spraw załatwiamy za pośrednictwem Internetu. Jednak w dalszym ciągu dokumenty przygotowane na papierze wyglądają zdecydowanie bardziej efektownie i profesjonalnie. Papier firmowy – dlaczego warto Projekt papieru firmowego zazwyczaj posiada logo firmy oraz dane teleadresowe. Dzięki umieszczeniu ich…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Menu z okładką, czy bez?

W każdej restauracji głównym narzędziem do komunikacji pomiędzy klientem a kuchnią są karty menu. To w jaki sposób je przygotujemy znacząco wpłynie na wybór dań oraz ogólną opinię o restauracji. Druk menu obecnie pozwala na realizację dowolnie przygotowanego projektu, dlatego sukces zależy od naszego planu oraz pomysłowości. Istnieją różne rodzaje menu, warto ich wygląd dopasować do naszych potrzeb oraz wystroju…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Czym jest ulotka dl?

Ulotki są jednym z najbardziej uniwersalnych oraz funkcjonalnych materiałów promocyjnych. Od wielu lat wykorzystywane są do wielu celów, a ich popularność nie słabnie pomimo stałego wprowadzania nowych form reklamy. Jak każdy produkt ulotki również są udoskonalane. Jeżeli zależy nam na lepszym efekcie warto zdecydować się na ulotki składane. Czym są ulotki składane? Ulotki składane, zwane równie pod nazwą ulotki DL,…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Do czego można wykorzystać folię szronioną?

Folia szroniona to rodzaj materiału, który jest stosowany na szyby dla uzyskania efektu oszronienia lub piaskowania. Materiał może być zadrukowany oraz wycinany do dowolnego kształtu. Folia szroniona wykorzystywana jest do różnych celów, a dzięki swojemu efektownemu wyglądowi doskonale prezentuje się na różnych powierzchniach szklanych. Folia szroniona – zastosowanie         Oklejanie okien wystawowych         Oklejanie…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jakie powinny być wymiary skutecznej ulotki?

wymiary dobrej ulotki

Ulotka reklamowa to jeden z najpopularniejszych nośników reklamy. Są one wyjątkowo skuteczne i można je wykorzystać do wielu działań związanych z promowaniem firmy. Tak jak w przypadku innych materiałów promocyjnych ich skuteczność zależy od doboru treści, kolorystyki oraz od pierwszego wrażenia jakie zrobią na odbiorcy. Wymiary ulotki możemy dowolnie dobierać do naszych potrzeb oraz ilości informacji, które chcemy przekazać. Ulotka…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Plakaty listwowane. Kiedy listwowanie plakatu jest konieczne

plakaty listwowane

Niezaprzeczalnie plakaty są jednym z najbardziej uniwersalnych materiałów. Doskonale sprawdzają się jako reklama firmy, jako dekoracja w biurze, sklepie firmowym lub w mieszkaniu. Dodatkowo świetnie spełniają funkcję informacyjną. Zazwyczaj kojarzą nam się z kawałkiem papieru z nadrukowanymi treściami. Powoli ten obraz plakatów odchodzi w zapomnienie. Producenci oraz drukarnie realizujące zamówienia dla firm i osób prywatnych prześcigają się w nowych pomysłach.…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Torby z nadrukiem – jakie wybrać do promocji firmy

Nie jest tajemnicą, że bez dobrej promocji nawet najlepsze produkty lub usługi mają marne szanse na wybicie się na tle konkurencji. Firmy prześcigają się w coraz nowszych pomysłach na reklamę, korzystają z nowych możliwości oraz form dotarcia do potencjalnych klientów. A tymczasem najprostsze rozwiązania najlepiej się sprawdzają. Doskonałym przykładem klasycznej formy reklamy, która dociera do szerokiego grona odbiorców są torby…

Czytaj dalej