Blog



Przez
Michał Koprowiecki

To się nosi – czyli ubranie w reklamie

czapka z nadrukiem

Nosisz się z zamiarem przelania swoich projektów reklamowych na odzież? Świetnie, bo tekstylia to jeden z najskuteczniejszych nośników reklamowych. Dobrze zaprojektowane koszulki, czapki lub plecaki rozejdą się jak ciepłe bułeczki. Efekt? Odbiorcy zyskają praktyczny element garderoby, a Ty mobilny nośnik reklamowy. Typowe win-win. (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Potykacze reklamowe – co warto o nich wiedzieć?

Potykacz reklamowy

Potykacze mogą pełnić zarówno funkcję reklamową, jak i informacyjną lub wizerunkową. To od nas zależy, jak wykorzystamy ich potencjał – a ten bez wątpienia jest ogromny. Jakie są najpopularniejsze rodzaje i zastosowania potykaczy? (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jak skutecznie zaprezentować ofertę?

prezentacja firmy wizerunek

Dobra prezentacja oferty to sztuka – i to sztuka, w której to Ty jesteś reżyserem, scenografem i aktorem. Co zrobić, aby mistrzowsko zaprezentować się podczas spotkania z klientem i jak przygotować materiały, które umocnią wizerunek firmy? (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki


Przez
Michał Koprowiecki

4 zalety tekturowych standów reklamowych

standy reklamowe

Standy reklamowe od kilku lat są jednym z najpopularniejszych nośników, wybieranych na targi lub czasowe promocje. Jakie są rodzaje standów reklamowych i dlaczego prawdopodobnie i Ty je polubisz? (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Naklejki reklamowe w promocji firmy

Druk naklejek reklamowych

Prawda jest taka, że reklama firmy nie zawsze się klei. Są jednak tanie i efektywne sposoby na jej wsparcie. Czy warto zainwestować w naklejki reklamowe – i dlaczego tak? Poznajmy rodzaje i możliwe zastosowanie różnych rodzajów naklejek reklamowych. (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Czym są kalendarze charytatywne?

Kalendarze charytatywne są jednym sposobem na wzmocnienie pozytywnej renomy przedsiębiorstwa. Jest to sposób na to, aby ocieplić wizerunek, a jednocześnie zrobić coś dobrego dla społeczeństwa. Sprzedając kalendarze charytatywne jesteśmy zobowiązani całość lub określoną część zysków przeznaczyć na konkretny cel np. dom dziecka, czy też schronisko dla zwierząt. Mogłoby się wydawać, że z punku widzenia przedsiębiorcy jest to kompletnie nieopłacalna inwestycja.…

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Jak wygląda dobry billboard?

Billboardy to forma reklamy, która otacza nas każdego dnia. Wystarczy wyjść z domu, aby natknąć się przynajmniej na jeden billboard. Jak zatem produkuje się billboardy i w jaki sposób należy je projektować? Co powinno znaleźć się na dobrym billboardzie? (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Darmowe programy graficzne – jakie wybrać?

Okazuje się, że rynek darmowych programów i narzędzi graficznych, zwłaszcza tych dostępnych z poziomu przeglądarki, błyskawicznie się rozwija. Na wielu polach do dyspozycji użytkowników jest wiele ciekawych alternatyw dla drogiego często profesjonalnego oprogramowania. Te narzędzia bardzo często dają podobne możliwości jak programy komercyjne. Niekiedy są przy tym łatwiejsze w obsłudze. Jakie darmowe programy graficzne trzeba znać? (więcej…)

Czytaj dalej


Przez
Michał Koprowiecki

Corel Draw – najpopularniejszy program od A do Z

Grafika komputerowa to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się branż związanych z informatyką. Powstające niczym grzyby po deszczu nowe firmy, organizacje, strony internetowe potrzebują oprawy graficznej, którą można stworzyć za pomocą komputera i odpowiedniego oprogramowania. Jednym z najpopularniejszych programów komputerowych, służących do tworzenia różnego rodzaju grafik jest Corel Draw. (więcej…)

Czytaj dalej